Is goed nieuws, altijd goed nieuws?

Hoe schrijf je in het (semi) post-corona-tijdperk een persbericht dat scoort?  Met ruim 33 jaar ervaring op de teller kent Hub Dohmen als geen ander de fijne kneepjes van het vak.

Ga je voor een zakelijk, of juist invoelend persbericht? Welke informatie zet je er in? En hoe ga je om met vragen die je persbericht oproept – journalisten zijn tenslotte nieuwsgierige wezens en hebben altijd wel vragen paraat.

In een sessie van twee uur (online) of drie uur (klaslokaal) helpen we je op weg. De cursus bestaat ook uit een stukje persoonlijke begeleiding. We vragen je vooraf een persbericht van je hand in te sturen. En na de cursus nog een keer. Vervolgens geven we tips hoe je het perscommuniqué nog beter kunt opstellen.

De online cursus is bedoeld voor pr-medewerkers van non-profitinstellingen (scholen, maatschappelijke organisaties en overheden) en maatschappelijk verantwoord opererende bedrijven.
 Meer informatie

Tags: